Obchodné podmienky pre seminár
Matky & Dcéry
Obchodné podmienky pre seminár Matky & Dcéry na poskytovanie služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku
Čl. 1. Všeobecné ustanovenia
RNDr. Anna Halajová so sídlom: Tokajícka 12, Bratislava, Slovenská republika, IČO: 34 487 522, zapísaná v živnostenskom registri č. ObU-BA-OZP1-2013/58279-2, č. živnostenského registra 601-12113, vydáva tieto obchodné podmienky, ktoré upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnych zmlúv uzatvorených medzi dodávateľom a odberateľom, predmetom ktorých je predaj a kúpa služieb ponúkaných na webstránke dodávateľa.
Odberateľ dáva zaslaním prihlášky súhlas s týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku.
Dodávateľ:
RNDr. Anna Halajová so sídlom: Tokajícka 12, Bratislava, Slovenská republika IČO: 34 487 522, zapísaná v živnostenskom registri č. ObU-BA-OZP1-2013/58279-2, č. živnostenského registra 601-12113.
Odberateľ:
Fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle prihlášku, prostredníctvom ktorej si elektronicky objedná službu.
Predmet zmluvy:
Poskytnutie služby – poradenstvo v osobnom rozvoji – Seminár Matky & Dcéry. Intenzívny sebapoznávací a zážitkový seminár sa realizuje v trvaní 9 hodín (vrátane obedňajšej prestávky).
Na vedení intenzívneho jednodňového seminára spolupracujú Mgr. Ing. Jana Sarah Kašáková, Dipl.POP, psychoterapeutka a RNDr. Bc. Anna Halajová, koučka.
Čl. 2 Prihláška na seminár a uzatvorenie zmluvy
Prihláška na seminár je objednávkou poskytnutia služby, jedná sa o odoslaný elektronický formulár na webstránke dodávateľa http://www.annahalajova.sk/matky-a-dcery-prihlaska/
Prihláška na seminár sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy. E-mailová adresa odberateľa uvedená v objednávke sa považuje za e-mailovú adresu určenú na komunikáciu s odberateľom a na doručovanie.
K vzniku zmluvného vzťahu medzi dodávateľom a odberateľom dochádza odoslaním prihlášky odberateľom (po oboznámení sa odberateľa s cenou kurzu a obchodnými podmienkami) a prijatím prihlášky dodávateľom elektronickou odpoveďou e-mailom.
Dodávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prihlášku z akéhokoľvek dôvodu ako aj bez uvedenia dôvodu.
Čl. 3. Platobné podmienky
- Odberateľ sa zaväzuje uhradiť 100% ceny na základe vystavenej zálohovej faktúry podľa objednávky na účet vopred, čiže pred poskytnutím služby. Dodávateľ je povinný dodať službu až po uhradení ceny.
- Cena sa považuje za uhradenú dňom jej pripísania na účet dodávateľa. Účet je vedený vo Fio banke. Pre platby v EUR má číslo 2500462825/8330. Platby na účet zasielané v mene CZK majú kód banky 2010, teda číslo účtu v tomto prípade je 2500462825/2010.
- Odberateľ berie na vedomie, že do dňa uhradenia 100% ceny nie je dodávateľ povinný začať s vybavovaním objednávky a neplynú žiadne lehoty na vybavenie objednávky a dodanie služby.
- Do piatich dní po realizovaní seminára dodávateľ vystaví a zašle na e-mailovú adresu uvedenú odberateľom v objednávke daňový doklad za seminár, na ktorý sa odberateľ prihlásil a uhradil cenu. Odberateľ súhlasí s tým, že faktúra je zasielaná elektronicky. Dodávateľ zašle daňový doklad v papierovej forme na požiadanie.
Čl. 4 Podmienky zrušenia účasti
- Odberateľ má po zadaní objednávky na seminár rezervované miesto, ale len uhradená platba ho zabezpečí.
- Vzhľadom na úzku skupinu účastníkov s individuálnym prístupom prípadnú neúčasť na seminári odberateľ oznámi dodávateľovi bez zbytočného meškania a zabezpečí za seba náhradníka.
- Storno poplatky
Ak odberateľ nezabezpečí náhradníka a svoju neúčasť oznámi dodávateľovi
- do dňa uzávierky, ktorý je uvedený v prihláške, dodávateľ vráti odberateľovi cenu zníženú o administratívny poplatok vo výške 10%
- po uzávierke prihlášok dodávateľ účtuje storno poplatok vo výške 50%
- 1 deň pred alebo v deň konania seminára dodávateľ účtuje storno poplatok vo výške 100%
Dodávateľ si vyhradzuje možnosť odpustenia storno poplatku v prípade veľmi závažných dôvodov na strane odberateľa.
- Ak sa z organizačných dôvodov, napríklad nízkeho počtu prihlásených, seminár neuskutoční, dodávateľ sa s odberateľom dohodne na náhradnom plnení alebo mu realizovanú platbu bezodkladne vráti v plnej výške na účet, z ktorého bola uhradená.
Čl. 5 Všeobecné upozornenie
Služby, ktoré poskytuje dodávateľ osobne alebo prostredníctvom webstránky, sú zamerané na záujmové vzdelávanie, poznanie a rozvoj vlastnej osobnosti.
Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za osobnú reakciu odberateľa na poskytnutie služby. Seminár nie je náhradou psychoterapie. Sprevádza účastníkov sebapoznávaním a sebaobjavovaním. Vrámci toho sa môžu spustiť hlbšie procesy vyžadujúce následné spracovanie. Odberateľ svojou prihláškou berie na vedomie svoju osobnú zodpovednosť za svoju účasť na tomto seminári.
Čl. 6 Ochrana osobných údajov a zachovávanie mlčanlivosti
- Dodávateľ sa zaväzuje rešpektovať dôverný charakter osobných údajov, ktoré odberateľ vypĺňa v prihláške na seminár a o skutočnostiach, ktoré sa od odberateľa dozvedel počas komunikácie v priebehu seminára. Ako prevádzkovateľ pri spracúvaní osobných údajov je dodávateľ povinný zachovávať mlčanlivosť aj po ukončení spracúvania osobných údajov a neposkytovať ich tretím stranám.
- Osobné údaje sú potrebné pre identifikáciu odberateľa, vystavenie daňových dokladov, identifikáciu bezhotovostných platieb a pre komunikáciu. Osobné údaje a údaje o nákupoch sú ukladané v databáze, ktorú dodávateľ prevádzkuje v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Informačný systém osobných údajov je registrovaný na Úrade ochrany osobných údajov SR pod číslom 201412918.
- Súhlas odberateľa: Vyplnením formulára Prihláška na seminár odberateľ súhlasí so zaradením vyplnených osobných údajov do databázy dodávateľa na dobu do odvolania súhlasu. Zároveň odberateľ súhlasí s tým, aby mu dodávateľ zasielal elektronickou poštou na uvedenú e-mailovú adresu informácie o nových službách, produktoch, špeciálnych ponukách, k ďalšej komunikácii a optimalizácii služieb a to vždy len na tento účel a v nevyhnutnom rozsahu.
- V prípade, že si odberateľ nepraje ďalšie zasielanie elektronických správ, môže sa z odberu kedykoľvek odhlásiť odklikom na odhlasovací odkaz uvedený v pätičke každého e-mailu obsahujúceho obchodnú správu.
Čl. 7 Spoločné a záverečné ustanovenia
Súčasťou zmluvy sú aj tieto obchodné podmienky v znení platnom k dátumu uzatvorenia zmluvy. Zmluva sa spravuje právnym poriadkom SR a primerane sa na ňu vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru a poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku a zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Vo veciach, ktoré nemožno riešiť týmito obchodnými podmienkami, sa uplatnia ustanovenia vyššieuvedených právnych predpisov.
Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 11.3.2016.
RNDr. Anna Halajová
e-mail: anna@annahalajova.sk, mobil: +421 905 519 723